AW: Odpovědi vývojářů #4

    10

    Máme pro vás dalších několik otázek a zejména odpovědí od pomazaných hlav, které se starají o vývoj Armored Warfare. Některé věci překvapí příjemně, některé méně, tak jako tak jde o posun směrem k vydání hry, které se neúprosně blíží.

    Odpovídá Richard Taylor (hlavní developer Armored Warfare)

    Na otázku možnosti posílat své tanky do misí, kde by potkávaly tanky jiných hráčů, které by byly ovládané umělou inteligencí (například s hráčskou kamufláží):
    To je vtipný nápad. Budu na něj pamatovat při interních diskuzích o dalších možnostech hry 🙂

    Ohledně nápadu na chat v garáži, který bude pouze v Angličtině,  ale zároveň bude možnost si vybrat kanály dle jazyka, kterým hráč hovoří (napříkla německý kanál pro německé hráče):
    Tenhle nápad jsme probírali a je v našem kalendáři. Nemůžu teď říct, kdy budou tyto kanály ve hře, ale dostaneme se k nim. Hlavní překážkou je v současné době ovládacích mechanismů v grafickém rozhraní, které by tuto změnu podporovaly.

    Ohledně zkrácení odpočtu na začátku bitvy:
    Momentální plán je zkrátit odpočet do bitvy až na 5 sekund – pokud už budou všichni hráči přihlášeni do bitvy a pokud už mezitím odpočet sám nedošel až na oněch zmíněných 5 sekund. Není přesně dáno, kdy toto bude implementováno do hry, ale je to v našem hledáčku.

    O záměru uvést do hry přepínač na obrácené zatáčení při couvání:
    Vozidlo by mačkáním kláves A a D zatáčelo při couvání na stejné strany, jako při jízdě klasicky dopředu. Tento přepínač bude přístupný už v EA 4.

    Ohledně faktu, že tier 6 Terminator a tier 8 Ramka jsou příliš silné:
    Chtěl bych zmínit několik důležitých faktů – staty a charakteristiky prémiových vozidel se budou lehce měnit až do spuštění ostré verze hry. Jedním z hlavních důvodů Early Accessu je právě vyvážení herních mechanik a proto i prémiová vozidla budou podléhat změnám v případech, kdy nám k tomu výsledky EA dají důvod. Od spuštění ostré hry se budeme pochopitelně snažit, aby se s prémiovými vozidly už moc nehýbalo. Tím neříkám, že se u těchto vozidel už nic a nikdy nezmění – jde přeci jen o vyvážení hry pro všechny hráče. Nicméně se budeme snažit k případným změnám přistupovat citlivě. A pokud budou změny na prémiovím vozidle příliš citelné, tak budeme muset zvážit i případné kompenzace jeho majitelům.

    Jen abychom si rozuměli – my považujeme jak Terminatora, tak Ramku za hodně OP vozidla – alespoň v EA verze 3. Nebudu zacházet do přílišných detailů, ale je těžké se s nimi vypořádat, když mají zároveň dobrou mobilitu, damage, dohled a camo. Během EA4 můžou být beze změn ještě prvních pár dní od začátku EA4 – to záleží na tom, jakou verzi EA4 se nám podaří nasadit hned od počátku EA4.

    Tento týden jsme pracovali především na úpravách, které tato vozidla přiblíží ostatním vozidlům jejich tierů – s důrazem na jejich obranu. Část těchto změn jsou jen opravy bugů. Kupříkladu Terminator má momentálně tu samou verzi ERA pancéřování jako Ramka, navzdory tomu, že měl mít starší verzi ERA. Navíc jsme zjistili fakt, že ERA je více odolné proti AP střelám, než se původně zamýšlelo  nejvíce do očí bijící je to prábě v případě Terminatora. Také zvažujeme změnu mechaniky 50% poklesu poškození do věží bez osádky. Nejpravděpodobněji tuto mechaniku odzákladu přepracujeme. Vím, že mnoho lidí bude zklamáno, že Terminator bude ponerfován, ale naším úkolem je udžet hratelnost vozidla na zábavné úrovni a zároveň snížit míru je dominance na bojišti. Zbytek lidí si pravděpodobně úlevně oddechne 🙂

    Odpovídá Andrew Rowe (systémový designér Armored Warfare)

    Ohledně poklesu rychlsoti Main Battle Tanků:
    Jen bych poznamenal, že jsme vydali opravu, která snižuje ztrátu rychlosti MBT při zatáčení. Dáváme bedlivý pozor na to, jestli tato oprava bude dostatečná a obecně na rychlost a přesnost MBT.

    Odpovídá Blanks (systémový designér Armored Warfare)

    K tématu knižních zdrojů, které Obsidian používá, aby vozidla byla historicky přesná:
    Naši knihovnu tvoří především sbírka knih „Jane’s Armour and Artillery books“ (v anglofonních zemích je britská Jane’s vyhlášená série vojenských publikací – pozn. lorensoth). Také máme vetšinu knih od Hunnicutta (R.P.Hunnicutt je uznávaný americký autor, který se zaobíral především vojenskými vozidly). Dále máme specializované knihy k určitým vozidlům a v neposlední řadě spolupracujeme s množstvím expertů z oboru (s těmi nejlepšími!) .

    Zdroj: http://ritastatusreport.blogspot.cz/2015/08/armored-warfare-developer-digest-4.html

    Ohodnoťte tento článek!

    10 KOMENTÁŘŮ

    1. Videa má u nás na starosti Kirukato, až to hodí do redakčního systému, tak to vydám, no stress.

    2. Vozidlo by mačkáním kláves A a D zatáčelo při couvání na stejné strany, jako při jízdě klasicky dopředu (něco, co bych já osobně ocenil ve WoT u WT auf Pz IV, který v bitvě čast ořídím zadní částí napřed – pozn. lorensoth)
      hmmmm
      tato funkce ale ve WoT dávno je – pozn. chipsi007

      • Jop je tam … Ale stejne to nevyuziju, jelikoz najedu na 2 borsigy s panther/m10 2 rany odrazim 1 dostanu a 23 rozdam … Clasic YOLO 😉

      • Tak tady musim uznat, ze mas pravdu. Dekuju za info, fakt to tam je 🙂

    Comments are closed.