AW: Rozhovor s Richardem Taylorem

    4

    Zatímco uplynul týden od chvíle kdy jste se mohly podílet na testu Early Access 1, uběhlo několik týdnů interních prací na Early Access 1 a Early Access 2. V průběhu těchto týdnů jsme zpracovali obsáhlý bugfix, který jsme aplikovali do hry a zde vám přinášíme seznam těchto změn a oprav. Bohužel se nám to nepodařilo napsat moc čitelně, bylo to těžší než jsme předpokládali.

    Do budoucna budeme nadále vylepšovat naše práce na zpracování lepšího „Patchnote“ pro další verze. Chápeme, že je důležité Vás o všem informovat, co se děje s Armored Warfare a nemáme v úmyslu dělat tajné změny, aniž by to bylo zahrnuto v „patchnote“. Víme, že jste velice pozorní a všimnete si jakékoli změny. 🙂 Víme také, že pokud jde o vybalancování je důležité vysvětlit nejet to co se změnilo, ale také proč jsme tuto změnu provedly a to je něco, co uvidíte v budoucích „patchnotes“

    Další věc, kterou chci vysvětlit je o tom, jaký je testovací cyklus mezi opravou chyb a vydání opravy v „hotfixu“. Nazýváme to naší „stabilní“ verzí , kde se snažíme vyhnout zbytečným změnám zatímco se zaměřujeme na opravy kritických chyb, které nedělají mnoho změn v této verzi. Proto by se mohlo zdát, že je až moc velká doba mezi Vaším nahlášením chyb a naší opravou a vydáním těchto oprav.

    Například, Early Access 2 (EA2) nabízí mnoho úprav, které byli hlášeny z Alpha testu a ten se konal před více než měsícem. Zatím pročítáme obsáhlé stránky hlášení, které nám byli poskytnuty Vámi z EA1, proto nebude mnoho změn v EA2. Je to z důvodu, že v této době běží EA2 a úpravy začali teprve na  EA1. A tak EA3 bude pravděpodobně s opravami až z EA1. Zpětná vazba z EA2 bude pravděpodobně zpracovávána několik týdnů.

    Doufám, že jsem Vám to vysvětlil dostatečně, že dvě nebo tři aktualizace vyjdou tak nějak holé. Tento cyklus bude pokračovat, pokud budeme vydávat aktualizace každé dva až tři týdny. Jakmile se doba mezi aktualizacemi spomalý na tolik, že budeme mít čas pracovat na další aktualizaci, zatím co je aktuální verze spuštěna, zruší se tento cyklus.

    Snažil jsem se sestavit několik poznámek o různých změnách které uvidíte v Early Acccess 2. Opět většina těchto změn proběhla až ze zpětné vazby od hráčů. Nemohu zdůraznit jak užitečné byly Vaše komentáře na zlepšení Armored Warfare. Přál bych si, aby jsme měli čas reagovat na Vaše ohlasy na fórech, ale máme moc práce s hledáním a opravou chyb.

    Ještě jednou Vám děkuji, že jste tak skvělá parta hráčů. Opravdu si vážíme Vaší účasti v Early Access Armored Warfare.

    Richard Taylor
    Vedoucí Projektu, Obsidian Entertainment

    Uživatelské rozhraní (UI)

    Nastavení citlivosti myši – V současné době existují 3 posuvníky pro všechny 3 režimy střelby: Dělostřelecký pohled, pohled 3. osoby a pohled 1. osoby. To není konečné řešení problémů k citlivosti myši, které způsobovaly vysokou citlivost. Dále věříme, že jsme vyřešili problémy se zamrznutím kurzoru myši v bitvě. Pokud se stále setkáváte s touto chybou, nahlaste nám to.

    Potvrzovací okénko – Prošli jsme uživatelské rozhraní a spoustu zbytečných potvrzovacích okének jsme omezily. Například budete opouštět bitvu po zničení vašeho vozidla a jste znovu dotázáni zda opravdu chtete bitvu opustit. Tak dostala většina potvrzovacích okének zaškrtávací políčko „Znovu nezobrazovat“. Po zaškrtnutí tohoto políčka už se vás to znovu nebude ptát.

    Nové okno tankového Batalionu – Bataliony mohou nyní mít „Motto“ a „Zprávu dne“ Motto ještě není nikde veřejné, ale jak budeme nadále rozšiřovat možnosti Batalionu tak se to změní. Zprávu dne můžou změnit jen důstojníci, tak aby je viděli členové Batalionu.

    Vylepšení popisků – Udělali jsme hodně změn v popiscích různých součástí vozidla, zejména munice. Mnoho zbytečných popisků bylo odstraněno z důvodu snížení textů. Kromě toho jsme změnili popis porovnání u munice. Například, máte 2 typy munice AP které jste si vyzkoumali. Tento popis Vám ukáže rozdíl mezi touto municí. Dále je
    také jasné, které typy munice porovnáváte aby jste v tom neměly zmatek. Je vždy napsáno jaký typ munice to je (AP/HEAT apd…)

    Zobrazování poškození – V záložce „Gameplay“ v nastavení je možnost vybrat si ze 3 různých zobrazování poškození nad ostatními vozidly v bitvě. K dispozici je tradiční „lineární“, kde čísla „vyplavou“ z druhého vozidla – Větší čísla se bude ztrácet pomaleji než ta nižší. Další bylo v Aplha testu kde se poškození hromadí do
    jednoho čísla až dokud druhé vozidlo nepřestane dostávat poškození, pak zmizí to větší číslo. Poslední je styl „Popcorn“ kde čísla poškození vyskakují v náhodných obloucích z horní části vozidla, podobně jako v akčních RPG. Vyzkoušejte je všechny a vyberte si to co Vám vyhovuje nejvíce.

    Velká minimapa pro výběr myší – Když stisknete klávesu CTRL ukáže se Vám uprostřed obrazovky, při hraní dělostřelectva, velká polo-transparentní verze minimapy. Tuto funkci můžete využít na rychlé přesunutí kamery na určité místo nebo na kliknutí pro upozornění na určité políčko stejně jako na minimapě v rohu. V nastavení
    uživatelského rozhraní je možnost zakázat tuto funkci, pokud dáváte přednost minimapě v rohu obrazovky. Pokud by jste chtěli tuto funkci mít zapnutou i když nehrajete dělostřelectvo můžete ji zapnout taktéž v nastavení minimapy v uživatelském rozhraní.

    Ekonomické změny

    Reputace a kredity – Pro porovnání jsme změnily hodnoty výdělků pro Reputaci a Kredity. Byli zvýšeny ceny výzkumu, nákupu a náklady na postup ve hře. Reputace se zvýšila na trojnásobek a získávání kreditů na osminásobek.

    Odměny za bitvu – Zapracovali jsme na změně získané Reputace a Kreditů za Váš  výkon v bitvách. Jedna změna je – zničení nepřátelského vozidla poskytne menší odměnu než nastřílené poškození. To znamená, že pokud se soustředíte na rozdané poškození obdržíte mnohem větší odměnu než když budete mít několik zničených nepřátelských vozidel a menší poškození. Pokud budete mít velké rozdané poškození  a i zničená vozidla budete mít o to větší odměnu. Dále budeme dělat změny, za poškození asistencí(detrack) a nasvícením, ale tyto změny nejsou v EA2. Brzy vydáme oznámení vývojářů právě o těchto změnách kde bude vše okolo toho dopodrobna vysvětleno.
    Jak už jsem řekl dříve snažíme se být velice otevření a sdílet s Vámi detaily  o různých změnách, když máme čas na psaní.

    Volná reputace/globální reputace – Změnili jsme způsob jak se získává globální reputace v této verzi. Nyní když vozidlo dosáhne elitního stavu(100% výzkumu na další vozidlo), tak jakákoli další reputace získána tímto vozidlem se bude hromadit do políčka mimo volnou reputaci. Tato reputace bude později využívána na dovybavení. Kromě toho bude stejné množství získané reputace připsáno do Volné reputace, která je pro všechna vozidla. Místo toho aby jste převáděli reputaci z vozidla do Globální reputace, budete převádět volnou reputaci do té globální. Když použijete globální reputaci pro zrychlení výzkumu vozidla obdržíte také ekvivalent té hodnoty do volné reputace. To znamená, že se vyplatí používat globální reputaci pro zrychlení výzkumu vozidla.

    Další změny:
    – přepracování HE munice
    – snížení penetrací kvůli zvýšení role pancíře ve hře
    – větší úpravy MBT
    – specifické úpravy tanku Sheridan
    – úpravy artilerií
    – další nové tanky

    Zdroj: http://aw.my.com/us/new….rly-access-2-details-richard-taylor

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekWG potají bojuje proti snajpování
    Další článekAW: Early Access 3 Patchnotes
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    4 KOMENTÁŘŮ

    1. Díky za informace. Ale číst článek po člověku, který neovládá zjevně ani základy pravopisu je nad mé síly.
      Tak teď info pro autora: I/Y se nelosuje a „by jste“ je známka nedokončené ZŠ.

      • Myslím, že by si mohol byť rád za informácie, ktoré ti autor poskytuje a nesústrediť sa na jeho pravopis (aj keby nedokončil ZŠ, robí to z neho menejcenného človeka? nemyslím) 😉

    Comments are closed.