AW: 22. 5. 2015

    5

    – mody pro úpravu vzhledu zaměřovačů ve hře nebudou zatím povoleny ale vývojáři plánují různá nastavaní tak aby si je každý mohl upravit podle svého gusta
    – totéž platí pro úpravu vzhledu vozidel („skiny“) – soubory budou zakodovány a hráči vytvářené skiny tak nebude možné do hry přidat
    – Software Development Kit se pro AW zatím neplánuje
    – obchod se zlatem a vozidly mezi hráči se neplánuje z ekonomických důvodů (byl by to příliš komplikovaný systém a navíc by přitahoval podvodníky, „farmáře“ (boty), prodavače zlata, spammery apod.)
    – formát 15 na 15 pro random je patrně konečný, nejlépe vyhovuje dynamice hry
    – čistě teoreticky je možné, že se ve hře objeví skutečně staré ale opravdu mocné stroje (např. IS-7)
    – systém expení velitele a posádky momentálně prochází změnami, to co uvidíte v první fázi EA není (ani zdaleka) finální produkt
    – vozidla ve hře se modelují v programu 3DS Max
    – je možné že se ve hře objeví celá serie vozidel na podvozku Armata, nejen tank T-14
    – je možné že se ve hře objeví i počítadlo zásahů (hit log) a poškození (damage counter)
    – některá vozidla v reálu mají rozdílnou rychlost palby za jízdy a když stojí. Ve hře to nebude zohledněno protože vyšší rychlost palby u stojícího vozidla by akorát podporovala kempení
    – ve hře bude PvE režim ale také hardcore PvE, ekvivalent World of Warcraft raidů (velké skupiny proti PvE nepřátelům)
    – ERA se ve hře dělí na dva typy: „lehká“ ERA (starší typy) pouze zastavuje HEAT náboje zatímco „těžká“ ERA obsahuje navíc přídavnou vrstvu pancéře a poskytuje doplňující ochranu i vůči kinetickým střelám
    – „národní“ ozvučení (tedy např. francouzský velitel mluvící francouzsky) se neplánuje a ani by nemělo smysl – je jasné že ve světě kde je řidič Čech, střelec Polák a velitel Američan je nutně komunikačním jazykem angličtina
    – připravujeme systém měnícího se počasí kdy se například uprostřed bitvy spustí liják a viditelnost klesne na nižší úroveň. Tento element bude ale do hry přidán pouze až budeme mít jistotu, že existující mapy jsou i bez něj vybalancované
    – RNG ve hře (průraznost, poškození) je +/- 10 procent (pro HEAT střely je to +/- 15 procent aby se nasimulovala lépe „náladovost“ tohoto druhu munice)

    Zdroj: http://aw.my.com/en/forum/showthread.php?10102-Odpovědi-vývojářů-(22-5-2015)

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekAktualizace 9.8 již příští týden
    Další článekAW: Beta začíná už příští týden
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    5 KOMENTÁŘŮ

    1. Je fajn vidieť tu novinky z AW hoci nepatrím medzi jeho fanúšikov a určite ho ani neskúsim pokiaľ bude v bete. Každopádne mu budem držať palce nech sa mu darí a aj jeho developerom, ktorí vypadajú ako celkom fajn ľudia. Osobne ostanem pri WoT a je len super, že prichádza po WT pre WoT ďalšia konkurencia, čo mu môže podľa môjho subjektívneho názoru iba pomôcť 🙂 ľudí čo bude WoT hrávať bude stále habadej a WG sa bude musieť snažiť, aby WoT aspoň ako tak držalo krok s AW.

    2. konkurence vždy není na škodu. WG teď už konečně bude muset zabrat a ne si jen hrabat na svém písečku a „posílat hráče do hajzlu“.

      • Presne kvôli tejto drzej agorancii chrapúňov z WG som WoT prestal hrať.. Kto si neváži ruku ktorá ho kŕmi, si nezaslúži ani cent podpory. Teším sa na AW..

      • Spojitost? Jak to myslis? Jsou to 2 podobne hry, ale vyvojari jsou uplne jini (samozrejme SilentStalker, ten odesel z WoT do AW, ale to je ojedinely pripad)

    Comments are closed.