AW: 14. 5. 2015

    3

    Pokud jste nenašli odpověď na to, co vás zajímá, neváhejte a napište svou otázku přímo na oficiální fórum.

    Otázka: Ovlivňuje terén pohyb tanku?
    Odpověď: Ano Terén v AW je rozdělen do tří kategorií:
    Zpevněné cesty
    Běžný terén
    Blátivý a obtížný terén

    Každý druh terénu se chová trochu jinak dle typu vozidla a to v těchto parametrech – maximální rychlost, zrychlení a rychlost otáčení – přizpůsobením jednotlivých modifikátorů.
    Občas dokonce terén přidává vozidlům bonusy, např. AFV s koly jede rychleji na zpevněných cestách a AFV s pásy má lepší průchodnost těžkým terénem.

    Otázka: Plánujete více kolových vozidel, třeba Hummera?
    Odpověď: Ano, více vozidel je plánováno.

    Otázka: Bude zde dělostřelectvo se zásobníkem?
    Odpověď: Tuto variantu testujeme. Primárně chceme aby dělostřelectvo bylo vyváženým a zábavným prvkem hry. Pokud se tento prvek neosvědčí, ve hře nebude.

    Otázka: Bude komunikační systém integrovaný do hry? Ideální pro čety a týmové bitvy.
    Odpověď: Tuto vymoženost plánujeme v budoucnosti, momentálně není stanoven žádný termín.

    Otázka: Budou mapy obsahovat více úrovní – podzemní tunely a přístupné patrové budovy?
    Odpověď: Patrové budovy nejsou dělané na to aby vydržely váhu tanku. Přístupné mosty možné jsou, ovšem je tu problém s ovládáním kamery a všeobecně poskytují špatný herní zážitek. Zatím neuvažujeme o přidání těchto možností.

    Otázka: Uvidíme ve hře více módů než náhodné bitvy? Jako například “král hory“, “doprovod konvoje“, atd.
    Odpověď: Ano. Plánujeme uvedení PvE elementu hry s misemi, módy a úkoly. Do budoucnosti také plánujeme rozšíření PvP módu jako Střetnutí, Dobývání a Garážové bitvy.

    Otázka: Jak unikátní musí být vozidlo aby se vyskytlo ve hře?
    Odpověď: Toto není o unikátnosti vozidla mezi jednotlivými modely ale o vyváženosti parametrů. Případy jsou zvažovány individuálně dle pancéřování, mobility a palebné síly. To samé vozidlo s radikálně rozdílnými děly (např. Nato přešlo ze 105mm žlábkovaných děl na 120mm s hladkým vývrtem) je lepší rozdělit na dvě vozidla na rozdílných tierech. To samé jsou stará vozidla dodatečně vybavovaná ERA, pro zvýšení odolnosti na bojišti. Dalšími kandidáty na rozdělení jsou vozidla stejné série s mnoha variantami (např. T-64 a T-72), rozdělitelná na dva až tři tiery.

    Otázka: Jsou vývojáři AW limitování výpočty prováděnými na serveru?
    Odpověď: Serverové výpočty jsou poměrně náročné – nejen na servery ale i na přenos dat. Naštěstí pro nás je síťová část CryEnginu vynikající a zvládá to velice dobře (to je jeden z důvodů jeho výběru). Provádí se optimalizace za účelem snížení množství přenášených dat.

    Otázka: Uvažují vývojáři AW o přidání vlastních vozidel pokud na daný tier není vhodný kandidát?
    Odpověď: V žádném případě. Nejsme nuceni přidávat vozidla dle jednotlivých národů, čili není důvod k výmyslům.

    Otázka: Bude zde mód pro barvoslepé?
    Odpověď: Ano, je plánován s vysokou prioritou.

    Otázka: Budou zde rozšířené osobní statistiky které mapují postup hrou?
    Odpověď: Ano, plánujeme podrobné statistiky.

    Otázka: Uvažujete o přidání samohybných protileteckých děl jako třeba Gepard?
    Odpověď: Ano, zvažujeme jejich přidání v budoucnu.

    Otázka: Uvažují vývojáři o přidání “soudního“ systému jako je v LoL pro boj s toxicitou komunity? Je to efektivní.
    Odpověď: Je to jeden ze systémů které bereme v potaz. Finální rozhodnutí zatím nepadlo.

    Otázka: Dokáže T-14 Armata přežít explozi munice když má bezosádkovou věž?
    Odpověď: Nechceme ve hře nepoškoditelné tanky, bezosádková věž bude řešena redukcí poškození při střelbě do věže. Tato mechanika bude vyladěna tak, aby i střelba do pancéřovaných částí měla smysl. Každopádně za určitých podmínek je vozidlo v AW schopné přežít explozi munice, ale poškození tímto udělené je obrovské.

    Otázka: Povězte nám o rozmístění střel v rámci zaměřovacího kruhu.
    Odpověď: S tímto stále experimentujeme, momentálně 38% střel zasáhne ve vnitřních 20% zaměřovacího kruhu.

    Otázka: Jako velitel soukromé armády, budeme si moci kupovat vybavení a vylepšení nebo je to moc komplikované?
    Odpověď: Vozidla budou vylepšována pomocí modulů a retrofit systému. Více informací o úžasném retrofit systému se dozvíte brzy.

    Otázka: Bude kamufláž vozidla založena na prostředí mapy?
    Odpověď: Nejspíše bude možné aby si hráč vybral jakékoli maskování na jakékoli mapě – toto však ještě nebylo rozhodnuto.

    Otázka: Bude terén zničitelný?
    Odpověď: Po spuštění terén zničitelný nebude. Ačkoli si myslíme že by to vypadalo skvěle, je zde mnoho technických výzev které musí být překonány než toto uvidíme ve hře.

    Zdroj: http://ritastatusreport.blogspot.nl/2015/06/armored-warfare-q-5.html

    Ohodnoťte tento článek!
    Sdílejte
    Předchozí článekKomiks: O válce
    Další článekPorovnání nové japonské heavyny s KV-1
    Excalibur.cz
    Excalibur.cz - herní magazín od hráčů pro hráče. Denní novinky ze světa online her. Vlastní recenze, oblíbená videa, gameplay, názory. To vše najdete na webu Excalibur.cz.

    3 KOMENTÁŘŮ

    1. nejde mi ověřit email -psal jsem na suport a nic, koupil jsem si balíček a je mi k …, můžete někdo poradit?

    Comments are closed.